Thursday, February 08, 2007

Κυρώθηκε από τη Βουλή η σύμβαση για την υποθαλάσσια σήραγγα Θεσσαλονίκης

Ολοκληρώθηκε στην αρμόδια Επιτροπή της Βουλής η συζήτηση και ψήφιση κατά πλειοψηφία της κύρωσης της σύμβασης για την υποθαλάσσια σήραγγα Θεσσαλονίκης. Προηγήθηκαν οι ακροάσεις αρμόδιων φορέων που είχαν προσέλθει να καταθέσουν τις απόψεις τους.
Είχαν προηγηθεί οι ακροάσεις αρμόδιων φορέων της Θεσσαλονίκης που είχαν προσέλθει να καταθέσουν τις απόψεις τους. Ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης Βασίλης Παπαγεωργόπουλος έκανε λόγο για έργο πνοής. Ωστόσο, νομάρχης Παναγιώτης Ψωμιάδης που κλήθηκε στην Επιτροπή, έστειλε επιστολή με την οποία γνωστοποίησε ότι είναι κατά της συγκεκριμένης υποθαλάσσιας αρτηρίας.
«Προσωπικά, ως νομάρχης, δεν έχω λάβει μέχρι σήμερα κανένα συγκεκριμένο σχέδιο για το έργο. Η θέση μου είναι ξεκάθαρη και σταθερή εδώ και χρόνια είμαι υπέρ του έργου της υποθαλάσσιας αρτηρίας, αλλά δεν μπορώ παρά να είμαι κατά της συγκεκριμένης. Δυστυχώς, δεν έχω πειστεί για τη σκοπιμότητα και των ωφελιμότητα του έργου όπως παρουσιάστηκε στους φορείς της Θεσσαλονίκης.»
Κατά του έργου και η εκπρόσωπος της Κίνησης Πολιτών Βιβιάνα Μεταλληνού, που υποστήριξε ότι δεν έγιναν επαρκείς περιβαλλοντικές μελέτες και ότι θα επιβαρυνθεί επικίνδυνα η ατμοσφαιρική ρύπανση στην συμπρωτεύουσα. Ο πρόεδρος του ΤΕΕ Κεντρικής Μακεδονίας Θανάσης Τσακόπουλος τόνισε την ανάγκη επιπρόσθετων βελτιωτικών ρυθμίσεων και πρότεινε την εφαρμογή της υλοποίησης της σύμβασης να αναλάβει το δημόσιο, για τη συστηματική και αξιόπιστη παρακολούθηση του έργου. O εμπειρογνώμονας και μελετητής του έργου κατασκευής Γιάννης Χατζόπουλος, αναφέρθηκε στα οφέλη που θα έχει η Θεσσαλονίκη, τόσο σε ό,τι αφορά την λύση στο κυκλοφοριακό πρόβλημα, όσο και στη μείωση της ρύπανσης του περιβάλλοντος.

Ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς επανέλαβε ότι πρόκειται για ένα έργο απαραίτητο για τη Θεσσαλονίκη, που θα βοηθήσει στο κυκλοφοριακό και στο περιβαλλοντικό πρόβλημα της πόλης. Ο ίδιος εμφανίστηκε καθησυχαστικός σε ό,τι αφορά τις ενστάσεις που εκφράστηκαν από βουλευτές της αντιπολίτευσης, σχετικά με τη παραχώρηση προνομίων και τις απαγορεύσεις που υπάρχουν σχετικά με την κατασκευή ορισμένων έργων, όπως η επέκταση του Μετρό προς το αεροδρόμιο και η ζεύξη του Θερμαϊκού. Τέλος, έντονος προβληματισμός υπήρξε από πολλούς βουλευτές, για τον τρόπο πληρωμής των διοδίων από τους κατόχους των αυτοκινήτων.
news.in.gr, με πληροφορίες από ΑΠΕ

No comments: